Susanilla on ongelma! Miten kurjaa olisi jos olisin tavannut suomikaksnelosella kivannäköisen naisen, käynyt sitten kerran Ikeassa, ja sitten hän menisi ja sanoisi Avotakassa, että kyllä se Tuuli on minun elämäni nainen. Siis minä? Siis what the fuck? Olisin tavannut tätä ihmistä pari kertaa ja sitten hän menisi sanomaan sille avotakan naiselle, että tässä ollaankin nyt perhettä perustamassa ja huomenna hankitaan Ikeasta lakanoita ja täkkejä.

Gaad! Mua ahdistaa. Sitten se sanois kaikille että toi Tuuli on niiiiiiiiin ihana, ollaan nähty jo kolme kertaa ja saunottukin kerran ja nyt mä haluan kosia sitä ens lauantaina siellä sen saunassa. Sit mä lukisin sen avotakan ja polttaisin mun saunan. Sitten se tulis mun luo sormuksensa kanssa ja meitsi ois ihan että joo kiva kun tulit mutta sauna palo. Sit se ei siitäkään tajuais mitään vaan viikon päästä se selittäis Alibissa miten kurjaa on kun sauna palaa ennen kihlajaisia.

Tämmöseen painajaiseen mä heräsin tänä aamuna.